2011. január 8., szombat

Előről mindent...

Új év, megint egy tiszta lap. Eddig úgy tűnik minden jól megy. Minden rendbe jött (még a fejemben is)
Nemsokára itt a félév. A felvételi miatt jobban izgulok. Már csak pár nap. Rossz még belegondolni is.
Festenem kéne. Osztályfőnök mutatott egy pályázatot. Harmadik sor: "Ha szeretsz rajzolni és tehetségesnek érzed magad akkor indulj." Na itt a bibi. Nem vagyok az és nem is érzem magam tehetségesnek. Mindenki azt mondja próbáljam meg, de ki is kéne találni, hogy mit csináljak. Ma reggel lett egy ötletem, remélem össze is jön. És ha tényleg beküldöm... kíváncsi leszek, hogy lesz-e bármi is belőle. Végülis egy próbát megér.
Tegnap...tanszerbörze. Akartam venni valami könyvet, de végül találtam jobb elfoglaltságot is :D. Hm... fura volt. Az a sok furcsán néző ember. Mintha ufók lennénk. Legjobban egy tekintet maradt meg. Egy lányé. Nem tudom mi járhatott a fejében, de megsajnáltam utólag. Túl kell lépni. Ez van...

Nincsenek megjegyzések: