2012. január 11., szerda

2012

Megint megkésve, mint tavaly. Kit is izgat.
Fura, hogy az új évvel mindig valami újat, szebbet várunk. Eddig amit észrevettem: ugyan olyan mint a többi év. Jöhetne már valami változatosság. Például kibújhatnék a burkomból amit pár hónap alatt csavartam magamra.

Utálom ezt a nagy fejetlenséget. Pénteken félév. Őszintén rosszabbra számítottam. Nem mint ha nem lenne rossz az egész úgy ahogy van. Legalább a 4,5-ös átlag megvan. Azt hittem könnyebb lesz majd a suliváltás. Tévedtem. Valamiért minden nehezebb lett.

Na és az újévi fogadalmak?
  • folyamatos rendrakás ( szobában, fejben )
  • elérni, hogy ne nézzek ki úgy mint egy kis elefánt ( még ha nagyon is aranyosak az elefántok )
  • korábban lefeküdni ( hogy ne nézzek ki úgy, mint aki egy hete nem aludt )
  • csak ritka alkalmakkor inni kávét a suliban ( mert iszonyatosan rossz izé van. )
  • többet tanulni ( nehogy már hülyén haljak meg )
  • túlélni a világvégét ( mert miért ne? )
  • és most jönne, hogy keresni valakit aki elvisel? néha már úgy vagyok, hogy én nem viselek el senkit magam mellett. <--- talán ezt a pontot kihagyhatom.
  • többet mosolyogni ( "csapjuk be a világot" )
  • többet irkálni ide

Nincsenek megjegyzések: