2012. február 8., szerda

Fehér

Hogy mi jár a fejemben? Egyetlen kis hópihének érzem magam a nagy fehérségben. A fehérség rossz, túl üres. Talán a könyvtől gondolom már ezt, amit olvasok. Reményekkel, álmokkal megküzdeni a hatalmas fehérség ellen. Úgy érzem most ezt kell nekem is tennem. Eddig nem volt olyan könyv ami rá tudott volna venni hogy reggel is azt olvassam. Bárcsak sose érne véget.
"Lebegek légüres térben, messzire űzöm a bajt." Annyi gondolat tolong a fejemben. Már rajzolni is majdnem elkezdtem. Sajnos mire oda jutok, hogy pappírra másoljam a gondolataimat, minden eltűnik. Újra csak nagy fehérség ( vagy épp sötétség?! )
Piszkosul egyedül vagyok. Úgy érzem megint kezdem eltaszítani magamtól az embereket. Nem tudom meddig bírnak elviselni a körülöttem lévők.

"Nekem nagyra törő vágyaim vannak. Egy nagy álmom. Hogy mi azt még nem tudom, de szívesen álmodom róla, hogy egyszer majd lesz egy álmom."

Nincsenek megjegyzések: