2010. július 14., szerda

Bicajtábor :)

Hétfőn fél 9 körül begurult a kecsó- halas vonat :) Olyan gyorsan eltelt ez az 5 nap. Úgy vettem észre, hogy mindenkinek nagyon tetszett. Szép barnán jöttünk haza :)

Első nap:
Három fiú társaságával Halasról két átszállással eljutottunk Gödre. Onnan már bicóval mentünk tovább Verőcére :) 4 körül már Emő és Ági is odaértek :) Este fele kihasználva, hogy van kosár és röpi pálya játszottunk elég sokat. Fiúk próbáltak minket tanítgatni röpizni :D

Második nap:
Fél 8kor nagy nehezen sikerült felkelnünk. összeszedtük a dolgainkat és mentünk is reggelizni. Reggeli után rögtön indultunk is Nagymarosra, ahol letettük a bicókat és hajóval átmentünk Esztergomba. Fiúk elmentek strandra. Mi addig boltkórost játszva, bementünk minden boltba. Vettem is egy nyakláncot, karkötőt meg két fülcsit :) Meg láttam egy tökjó alter rucit... milyen kár, hogy olyan drága volt :/ Emci vett egy gyűrűt és azthiszem ennyi volt a nagy vásárlásunk :D Jó volt megint lemenni a partra, ahol tavaly osztálykiránduláson is lementünk. Eszünkbe jutott újra az a két nap :) Hm... mintha csak tegnap lett volna :) utána mentünk vissza a hajókikötőbe, onnan meg vissza Nagymarosra, és vissza a szállásra.

Harmadik nap:
Elmentünk Vácra kicsit körülnézni. Kaptunk kicsi szabadidőt, de nagyon nem találtuk fel magunkat. Gyorsan eltelt ez a nap. Utána még lementünk a partra. A fiúk fürödtek, mi meg újságokat olvasgattunk, és nevettünk a vicces cikkeken :) Miután megjöttek a fiúk kártyáztunk kicsit. Este elmentünk megnézni a mecset. Mivel én nem szoktam nézni, nemnagyon érdekelt, de kibírtam :D. Haza indulás elöt még felvettük a jó kis kukás mellényünket és már tekertünk is fel a megszokott emelkedőn. Estefele a szálláson még pókereztünk.

Negyedik nap:
Eltekertünk ismét Nagymarosra, onnan komppal Visegrádra mentünk. Itt a rengeteg kirakodóárus között bolyongva eltöltöttük az időt. Amikor elkezdtük megunni találtunk egy templomot és ott unatkoztunk. Mikor már nagyon unatkoztunk Emővel, már énekelni is elkezdtünk :D Vicces volt :) Mikor nagy nehezen összeverődött a csapat elindultunk vissza a komphoz. Nagymaroson megint bicajra pattantunk és elmentünk Zebegénybe. Itt is kártyáztunk a parton, majd indultunk haza. Pihentünk kicsit és mentünk megint az étterembe ahol a lefoglalt asztalunknál ismét megnéztük a mecset. Mikor visszaértünk pókereztünk még picit és éjfél körül már aludtunk is.

Ötödik (utolsó) nap:
Reggel nagy nehezen felkeltünk és rendet raktunk. A reggeli tea a megszokottnál finomabbnak nevezhető volt.(egyik nap marta a torkom ahogy ittam (Y) ) Miután felpakoltuk a bicajos tatyókat indultunk Vácra ahol bementünk a strandra. Megint csak a fiúk fürödtek. Mikor megunták megint elkezdtünk pókerezni. A vége felé már meguntuk. Egy fiúval (Tomival) maradtam bent. Mivel egy lángos járt a győztesnek, úgy döntöttünk inkább elfelezzük. Köszi a többieknek akik fizették :P Indulás előtt még megettünk pár óriási vattacukrot. Vácról indult a vonatunk, de elötte még beugrottunk nasikat venni. Vácról, Pestre a nyugatiba mentünk. Nagyon sok időnk volt átszállni. Utána mentünk Kecsóra. A bicajszállító közepén elkezdtünk pókerezni. Persze rendesen zsetonokkal :D Míg meg nem zavartak bennünket. A következő (kecsó-halas) vonaton megint találkoztunk azzal a nyálfejű beszólogatós hapival akit osztálykiránduláson is kifogtunk. Megint mosolygott azzal a gyagyás fejével. Már mindenki kivágta volna az ablakon. Csak két mondat, hogy mindenki értse, miről van szó: "Ne pakolják a wc-vel szembe a bicikliket, mert nem lehet oda bemenni NAGY csomaggal."(ki akar nagy csomaggal bemenni?) "Csukd be az ablakot, mert megzavarja a légkondi működését." köszönjük neked, hogy veled utazhattunk megint, tényleg... Ahogy begurult a vonat gyors lekapkodtuk a bicajokat. A szülők csak néztek és futkostak utánunk, remélve, hogy megállunk :D

Tényleg jó volt :) Köszi, hogy veletek lehettem, hogy ennyit nevethettem és, hogy életemben először utazhattam bicajcsomagtartón :D És persze Tominak is köszönöm azt a csodaszép és hosszú nevet amin egész végig hívott :) Meghogy végre megtanultam rendesen pókerezni :D Hmm... remélem jövőre is lesz még ilyen :)

¤¤¤¤¤¤

Ma megérkezett a személyim. Vártam már nagyon :) És eldöntöttem, hogy nem érdekel, hogy ratyi a kép, mutogatni fogom, hiszen nekem már van :P

Tegnap jó volt megint talizni Tibivel :) Kár, hogy anya miatt nem maradhattam tovább, de legalább végre meghallgattuk a közös számot :P :) A szúnyogok persze mind a kettőnket nagyon szeretnek, nézegettük egymás új csípéseit :D Legközelebb majd viszek muffint, tényleg :)

Nincsenek megjegyzések: