2010. július 5., hétfő

Erdély - Szigetköz

Ó hát, igen. Haza jöttünk Erdélyből :) Sőt, még Szigetközből is. De gyorsan telik az idő :)

Erdélyben a mindennapos esőtől eltekintve jól éreztem magam :) Megnéztünk egy-két érdekes filmet, párnak még mindig nem értjük a lényegét, de sebaj :D Elég volt azis nekem, hogy nyugodtan aludhattam 11ig minden nap :) De gyorsan eltelt :) Mamánál összeismerkedtem egy kiscicussal :) olyan kis ennivaló volt :) képek is vannak róla, de nem hiszem, hogy bárkit is érdekelne :) :D Mamánál csak az a gyaggyant kutyus nem kellett volna, aki 2 körül felkelt, mert hogy ő épp ugatni szeretne. Komolyan, még levegőt se vett :D

Szigetközben rengeteg szúnyog volt. Féltem is, hogy megesznek :D De lehet valakinek rossz hír, hogy nem történt meg :P A vérszívó kis állatok elöl bemenekülve, inkább a házban ücsörögtem és olvasgattam, meg bogozgattam :) Kész is lett a karkötő :) Sőt, még gazdájára is talált ma :)

És igen, ma megint elgurult a negyed3-as kecskeméti busz :/ Aj, tudom, nem szabad ez miatt szomorkodni. Igazából most nem is vagyok szomorú. Örülök, hogy megkért, találkozzunk :) Örülök, hogy beszélgethettünk, és örülök annak az érdekes puszölelésnek, amin még mindig nevetnem kell ha belegondolok :D Áh, jó volt. Még ha csak negyed óra is volt :)

Nincsenek megjegyzések: