2009. december 27., vasárnap

Öszefoglaló... (nem tüntem el még teljesen :D )

Háát... nagyon rég írtam :/ . Tudom, hogy nem kellett volna elhanyagolnom ennyire.... Többször is próbátam megírni a bejegyzést... de nem ment.Remélem azért lesz még olyan emberke aki idetéved.
Ebben az egy hónapban (vagyishát már kettőben) elég szomorú voltam. Pár embernek panaszkodtam is. Sajnos amire kíváncsi voltam nem tudtam meg. Ide most nem fogom leírni nehogy valami illetéktelen kezébe kerüljön :D . Na de szerencsére minden rendbe jött és újra mosolygok mint a tejbetök :D .
Ebben a pár hónapban... hát nem is tudom mit mondjak... mivel már rég írtam nagyon sok dolog történt. És most végre szünet :) . Nagyon jól telik, de kitaláltam, hogy most hamarabb elkezdek tanulni és nem hagyom a szünet utolsó napjaira. (Remélem sikerülni is fog :D) De persze voltak szomisabb napok is... Például amikor (egy késői fentlevés után... nem rosszra gondolni... :D) reggel 38,6 fokos lázzal ébredtem :/ hát nem volt kellemes. És persze nem bírtam ki, tegnap is fent voltam 1-ig xD . De most csak a torkom fáj :D . Szünet további részére Pannussal nagyon elgondolkoztunk... talán nem kellett volna. Sajnos úgyse fog összejönni. De azért jó lenne egy közös filmnézés :) . Azért én még reménykedek kicsit :) . Meg még Fruzsis délutánt is kéne tervezni.... És akkor már meg is említem, hogy Emcinél fogok szilveszterezni :) Sajnos csak ketten leszünk :/ De így is jó lesz remélhetőleg :) (Fruzsival tervezzük a következő szilvesztert :D . De a fiúk épsége miatt.... fiút nem hívunk... De jó lesz ha összejön :) )
Hát úgy ennyit most. Fruzsival terveztük, hogy az irodalom fogalmazást beírjuk... úgyhogy én be is fogom (aztán majd kérem a véleményeket :) )
Júj el se tudjátok képzelni menyire hiányzott már a pici blogom :)
Mindenkinek további mosolygásbanteli szünetet kívánok :)

"Ha elhiszed, hogy jobb lesz a holnap rá jössz majd az élet szép. Nagyokat nevetsz az égre nézel, ha akarod zöld lesz nem pedig kék." :):):)

Nincsenek megjegyzések: