2010. január 10., vasárnap

2010 ! :)

Igaz már 1 hete 2010 van, én még mindig a régi emlékeimmel vagyok... néha már fura érzés :D.
A szilveszter Emőnél nagyon jó volt :). Vittem világítós karkötőket meg néhány lufit. Emő kapott egy laptopot úgyhogy azzal hülyéskedtünk :D Ja és persze megnéztük a himnuszt is... csakhát a felét végigröhögtük xD. 5-ig sikerült fenntartanom (nagynehezen).
A első hét jól kezdődött. Hétfőn az első dolgom az volt, hogy megöleljek minden lányt :). Túlvagyok eddigi legjobb föci témazáróján (habár az nem nehéz...xD). És persze az elmaradhatatlan nagy röhögőgörcsös hazautak Fruzsival, megvolt :). Ezen a héten megint nem voltam szolfézson. Igérem jövőhéten elmegyek xD. Pénteken volt a tanszerbörze. 2kor kezdődött de mivel akkor még a bibóban voltunk (a szokásos 6.óra elmaradása miatt :D ) megbeszéltük Fruzsival, hogy 3ra visszamegyünk. Negyed 4 körül bent is voltunk. Sajna tollak most nem voltak. Nézelődtünk össze-vissza. Végül angol könyveket vettünk. Meg én matricát (ami otthon kiderült, hogy összesen 640 darab xD ) Tegnap meg francia pótláson voltunk. Jól elvoltunk :D. Utánna még egy kicsit elmentünk libizni meg hintáztunk is :) (Júj Fruzsi most jutott eszembe, hogy nem énekeltünk Luca pannát... majd legközelebb :D )
Mostmeg itt ülök, de tanulnom kéne. De semmi kedvem. Inkább elmennék Fruzsival egy jót sütizni vagy moziba. Szerencsére már tervezünk egy mozit :). Várom már. Ujabb képek meg minden lesz ott :D
Majd ha lesz még valami írok :). Mindenkinek további jó hétvégét!

"Az élet rövid, de a mosoly csak egy pillanat! "

Nincsenek megjegyzések: