2010. augusztus 5., csütörtök

Pizsiparty+ egy kis körítés

Emcinél megint megvolt az elmaradhatatlan csajos, röhögőgöcsös, zenehallgatós, teljesen lefárasztós pizsiparti :D Nagyon jó volt, mint mindig.
4 után sikerült csak odaérnem. Elkezdtem újra angolra járni... utána gyors hazaestem, összepakoltam a cuccaimat, és indultam volna,de persze, hogy poci felborította azt a vázát amivel tegnap óta játszik... gyors feltörölni a vizet és rohanás Emőhöz. Persze már mindenki ott volt. Hülyülés, hülyülés hátán :D Vacsi közbe kent, kupé... igen, Emőéket maradandó károsodás érte a táborban... :D Utána cammal hülyéskedés, meg persze Rékával :D Mikor már nagyon késő volt Fruzsi hazament valahogy. Nagy nehezen lefürdött mindenki, és feküdtünk is le, csakhogy senki se volt álmos :D 2ig beszélgettünk és gondolkoztunk egy elég fontos dolgon Emővel, amiből persze Ági semmit se értett. Másnap fél12kor nagy nehezen felkeltünk. Gyors reggeli után megpróbáltunk felöltözni amit én 1körül fejeztem be :D. Fruzsi is visszajött 1körül. 3 órakor mentünk el pizzázni. Azt hiszem inkább kihagyom azt a részt amikor épp a pizzát ettük... :D Miután nagy nehezen elindultunk hazafele még kitaláltuk, hogy fagyizni is kéne egyet. Fruzsinak haza kellett már mennie, úgyhogy ő nem fagyizott velünk. Sétálgattunk egyet a városban. Kutyáztunk még egy picit, utána letámadtuk a laptopot :D 7körül megvacsiztunk és az Ági anyuja hazahozott. Hiányzott már ez a hülyülés :) Köszönöm a meghívást :)
(Kedves G, ha te tudod, hogy ki vagyok, sajnálom, hogy felhívtalak... :D)

¤¤¤¤¤¤

Sok gondolta tolong a fejemben. És az a baj, hogy minél jobban képesek összezavarni. Néha úgy érzem, hogy már mindent átlátok, de egy picike pont a mondat végén, és megváltoztat mindent. Úgy érzem egy nagy séta most jól jönne, kiszellőztetni a fejem, de ha nincs kivel? Mi van, ha egyedül maradok? Muszáj most már rendbe rakjam a dolgokat és egy nagyot beszélgessek. Egyszerűen csak kibeszélni a dolgokat magamból... és azt hiszem tudom is, hogy kivel kell kezdenem...

Nincsenek megjegyzések: