2010. szeptember 11., szombat

Majsanapok, szüret és köztes állapotok

Előző hétvégén ellátogattunk majsanapokra Pannushoz :) Nagyon jól éreztem magam :) Vicces volt, hogy mások szerint mennyire hasonlítok Andrisra :D Szombat este kimentünk még Tekére is. El nem tudtam képzelni, hogy milyen, de nagyon jó volt :) Elég nehezen indult be a buli, de a végén már alig akartunk elmenni. Visszafele jól meg is áztunk. Három körül még beszélgettünk meg ettünk pattogatott kukoricát :D Reggel fél10kor kelés, mert Zsannak templomba kell mennie :D Valamikor délután hazakerültünk. Remélem jövőre is elmehetek :)

Suliban is elkezdődött a második hét. Volt pár fura dolog, /ami végül is az is marad/ de a hangulat az még mindig jó a lányokkal (már akivel...) No mind1. Rájöttem már, hogy nem egy barát a lényeg, főleg ha kiderül, hogy az nem is az, hanem a többi aki mindig megfogja a kezem és kihúz a pocsolyából.

Tegnap Kaktusz és Kanmacska konci volt a szüretin :) Még mindig nagyon tetszik mind a kettő :) Kaktusznál igaz picit bezavart az eső, de azért jó volt. Utána elmentünk pubba, hogy megünnepeljük a koncit :D Habár inkább a többiek ünnepeltek... :D érdekes volt 2 órán keresztül ketten egy széken ülni :D De mi megoldottuk :) Negyed 3 körül hazaestünk jó füstszagúan és álmosan.

Ma két ovitárssal találkoztam :) Nagyon jó volt végre 8 év után megint összejönni ^^ Megnéztük a szüreti menetet, sajnos végig esett az eső. Vettünk karkötőket, sétálgattunk, találkoztunk barátokkal, fényképet csináltunk és még többet beszéltünk :) A lányok felültek a fifire, nekem nem volt kedvem :D Én azt az egy szegény képet csináltam róluk :D Remélem még lesz ilyen találka :) Nagyon jó volt veletek :)

Holnap ha minden igaz még picit kimegyek szüretire. Tibivel megbeszéltünk egy találkát :D Azt hiszem végre megsütöm a régen beígért muffinjait :D. Megnézem még a karkötős bódékat hátha találok valamit :D És megint vége lesz a hétvégének :/ majd jön a következő, habár az már uncsi lesz...

2 megjegyzés:

eper.panni írta...

szerezz már nekem valami szuveníír karkötőt, amilyenem még nincs :D (tudom hogy nehéz feladat) Kérlek, megfizetem jópézé x)

Kinga írta...

rendben, keresek neked valamit :)