2011. augusztus 13., szombat

Mikor még mindkét kezemet fogtad...

Valami nem jó,
De nem ezt mondtad,
Mikor még mindkét kezemet fogtad.

Ahogy gyermekként néztem
Nem láttam hibát
És nem értettem a teóriát

Tettem amit kell
Törtem magam
A holnap mégis
Bizonytalan

Ami seggnyalás nélkül
Nem megkapható
Ezért nem lettem
Gyárigazgató

Én hallgatok rád
Hogyha te mondod
Higgy a tévének
Ha ontja a mocskot.

Hogy legyek szingli,
Mert most az a menő
És sokdiplomás
Azé a jövő

Hát enyém lett
Vagy még csak készül?
Magányosan
Remény nélkül!

2006-ban
Magyarországon

Én biztos megtalálom...
Csak egy féreggé kell válnom
És az ölembe hullik minden
Azt mondják nem is kell ezt hánynom
És megvalósul az álom
És engem veregetnek vállon
Csak legyen cipzár a számon
De nekem nem kell ilyen áron
Sajnálom

Alvinra nem illik
A punk szabály.
Nem úgy néz ki
mint egy papagáj

Pedig tarajom is volt
Sőt jól állt nekem
De ma már nem hordom
Túl David Beckham.

Ha nem hiszel nekem,
Csak figyeld a számat
Ha félsz állj odébb
Mert ez fájhat.

Meglepődnék,
De ez még várhat,
Bár építettek már
Szarból várat.

Nem bánom
Csak egy féreggé kell válnom
És az ölembe hullik minden
Azt mondják nem is kell ezt hánynom
És megvalósul az álom
És engem veregetnek vállon
Csak legyen cipzár a számon
De nekem nem kell ilyen áron
Sajnálom

Ha nem ezt vártad
Ha csalódtál bennem
Hogy későn jöttem
Mégis korán kell mennem
Az agyam játszana velem
De a szívem képtelen

Köszönöm nem!
Azt hiszem nélküled is tudom hogy
Hol a helyem
Azt hiszem még jobban nyitva
tartom a szemem
Azt hiszem egyedül is rájövök
Hogy mi jó nekem
Azt hiszem elengedheted
Mind a két kezem

Azt hiszem nélküled is tudom hogy
Hol a helyem
Azt hiszem még jobban nyitva
tartom a szemem
Azt hiszem egyedül is rájövök
Hogy mi jó nekem
Azt hiszem elengedheted
Mind a két kezem



Nincsenek megjegyzések: