2010. december 19., vasárnap

Szünet eslő napjai

Nem túl izgalmasan indul a szünet. Remélem lesz még jobb. Annyi ember hiányzik, Még csak most kezdődött el a szünet,de pár ember miatt visszamennék a suliba. Ez elég hülyén hangzik. Még én is kiakadok magamon. Van olyan ember akivel lehet nem fogok találkozni csak a szünet után, de azért pár emberkével összehozok egy találkát, még ha rövidet is :). Úristen, 2nap után ilyenek jutnak az eszembe. Milyen lesz a szünet többi napja? Hogyan fogom kibírni?

Pénteken volt az imaházban karácsonyi hangverseny. Ne hogy valaki félre értse. Nem vagyok vallásos :D Ez ilyen sulis rendezésű bigyusz. Andival felléptünk. Úgy őszintén rosszabbra számítottam. Végül viccesen eltelt az a pár óra. Nem írom le, hogy miket csináltunk Andival. Leírva nem is vicces. De a lényeg, hogy sokat hülyéskedtünk és kijelenthetem, hogy eddig ez volt a legviccesebb fellépésünk.





Ja, és Emő boldog karácsonyt, vagy mikulást, vagy tudom is én mit :)

Nincsenek megjegyzések: